زبان انگلیسی گاج
نوشته شده توسط : نازنین نمازی

زبان انگلیسی کامل میکرو طلایی گاج 

جملات توضیحی به کار رفته در متن کتاب درسی زبان انگلیسی کامل کنکور میکرو طلایی گاج مفهومی و قابل درک است و توضیحات موجود در متن نیز توسط نویسنده به خوبی گرفته شده است. اگرچه ممکن است برای دانشجویان متوسط ​​و متوسط ​​بهتر باشد که برای هر بخش توضیحات بیشتری ارائه دهند ، اما فقدان محتوای توضیحی قابل تقصیر نیست. به دلیل تنوع در آزمون ها ، مثال ها و قسمت نکات طلایی ، حجم کتاب درسی از حجم کتاب درسی معمول کتاب های دیگر حجم بیشتری دارد ، اما وجود این نمونه ها به دانش آموزان کمک می کند تا مفاهیم بیشتر و بهتری را درک کنند.

نکاتی که در تمرینات کتاب درسی بحث شده در کتاب درسی آورده شده است و تمرینات تشریحی که بعضاً در کتاب درسی دیده می شود از تمرینات کتاب درسی الهام گرفته شده است که با مراجعه به کتاب متنی به وضوح مشاهده می شود. اساس آموزش کتاب انگلیسی کامل کنکور میکرو طلایی گاج در نظر گرفتن مباحث و مفاهیم استفاده شده در سوالات کنکور سراسری است ، بنابراین قسمت نقاط طلایی کتاب از نکات مهم کنکور است که ممکن است در کتاب درسی مستقیماً ذکر نشده باشد ، اما می تواند مورد توجه طراحان قرار گیرد. آزمون ورودی گنجانده شده است.

این کتاب درسی برای همه دانش آموزانی که مایل به شرکت در کنکور سراسری هستند مناسب است ، اما دانش آموزان سطح پایین برای رسیدن به سطح آمادگی لازم است مفاهیم توصیف شده در کتاب را بیش از یک بار بخوانند و مرور کنند. این کتاب درسی هم مفاهیم و نکات آزمون و هم مباحث تشریحی را شامل می شود. اگرچه این باعث می شود که کتاب انگلیسی کامل کنکور میکرو طلایی گاج حجیم باشد .

زبان انگلیسی جامع میکرو طبقه بندی گاج 

کتاب درسی گرامر زبان انگلیسی جامع میکرو گاج جامع ساده و روان است و کتاب درسی واژگان به راحتی واژگان را توضیح می دهد. کتاب درسی گرامر برای هر درس بسیار مختصر و کوتاه است ، بنابراین فقط برای مرور محتوای دوره مفید است. در كتاب واژگان ، همه كلمات به همراه معنی اصلی و انگلیسی آنها ذکر شده است. کتاب درسی مخصوصاً از نظر دستور زبان ناقص و مختصر است. هیچ کتاب درسی برای سوالات درک مطلب و امتحانات دقیق وجود ندارد ، که یکی از مهمترین قسمت های کنکور است ، اما کتاب واژگان همه موارد شما را پوشش می دهد. تمرین های کتاب درسی در نوشتن کتاب دروس گرامر جایی ندارد ، اما واژگان آنها در کتاب واژگان گنجانده شده است.

سوالات کنکور سراسری نیز در نوشتن کتاب های دروس گرامر و واژگان جایی نداشت. نکاتی که در این دو بخش مطرح شده مستقیماً به نکات خاصی در کنکور نمی پردازد. کتاب درسی کنکور زبان انگلیسی گاج برای کسی مناسب است که گرامر خوبی از دوره ها دارد و می داند چگونه متن را تست کند و نیازی به آموزش در آن زمینه ندارد. کتاب درسی واژگان ، اما برای همه دانش آموزان قابل استفاده است.

تمرکز نویسندگان بر آموزش امتیازات آزمون بوده است و هیچ نکته توصیفی به صورت عمومی در کتاب آزمون ورودی کامل انگلیسی گاج ارائه نشده است. نویسندگان به روند نوشتن کتاب درسی ادامه داده اند و در مورد آن بحث نکرده اند. هیچ مدرک و مثالی در کتاب درسی وجود ندارد و مطالب روی هم چیده شده اند. کتاب درسی معمولاً فقط برای بررسی است و برای پاسخ دادن به آزمونها ، به خصوص در آزمونهای گرامر و متن کافی نخواهد بود.





:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: